Multi Vendor Marketplace Plugin | WCFM Marketplace › Forums › WCFM – Ultimate › products bulk edit 500 error
- This topic has 4 replies, 2 voices, and was last updated 5 years, 8 months ago by WCFM Forum.
- AuthorPosts
- May 21, 2019 at 11:12 pm #63240rezabadoellaParticipant
few days ago domain.com/store-manager/productsn/ bulk editing not worked anymore
just keep loading
in the inspector i got this
POST https://domain.com/wp-admin/admin-ajax.php 500
XHR.send @ (index):25
newSend @ a3427.js:36
send @ jquery.min.js:4
ajax @ jquery.min.js:4
n.<computed> @ jquery.min.js:4
(anonymous) @ a3427.js:604
dispatch @ jquery.min.js:3
r.handle @ jquery.min.js:3please help me
thank you
- May 22, 2019 at 2:13 pm #63359rezabadoellaParticipant
from the WooCommerce -> Status -> Logs -> fatal_erros.log
2019-05-22T02:39:35+00:00 CRITICAL Uncaught ArgumentCountError: Too few arguments to function WCFMmp_Vendor::wcfmmpu_bulk_store_edit_save(), 1 passed in /home/user/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286 and exactly 2 expected in /home/user/public_html/wp-content/plugins/wc-multivendor-marketplace/core/class-wcfmmp-vendor.php:1235
Stack trace:
#0 /home/user/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(286): WCFMmp_Vendor->wcfmmpu_bulk_store_edit_save(Object(WC_Product_Variable))
#1 /home/user/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(310): WP_Hook->apply_filters(”, Array)
#2 /home/user/public_html/wp-includes/plugin.php(465): WP_Hook->do_action(Array)
#3 /home/user/public_html/wp-content/plugins/wc-frontend-manager-ultimate/controllers/products/wcfmu-controller-products-bulk-manage.php(254): do_action(‘wcfm_product_bu…’, Object(WC_Product_Variable))
#4 /home/user/public_html/wp-content/plugins/wc-frontend-manager-ultimate/controllers/products/wcfmu-controller-products-bulk-manage.php(17): WCFMu_Products_Bulk_Manage_Control in /home/user/public_html/wp-content/plugins/wc-multivendor-marketplace/core/class-wcfmmp-vendor.php on line 1235please help
thanks, - May 22, 2019 at 2:23 pm #63364WCFM ForumMember
Hi,
Please check at wp-admin -> WooCommerce -> Status -> Logs -> fatal_erros log -> is any error generated?
Thank You
- May 22, 2019 at 2:59 pm #63369rezabadoellaParticipant
fatal_erros.log
2019-05-22T02:39:35+00:00 CRITICAL Uncaught ArgumentCountError: Too few arguments to function WCFMmp_Vendor::wcfmmpu_bulk_store_edit_save(), 1 passed in /home/user/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286 and exactly 2 expected in /home/user/public_html/wp-content/plugins/wc-multivendor-marketplace/core/class-wcfmmp-vendor.php:1235
Stack trace:
#0 /home/user/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(286): WCFMmp_Vendor->wcfmmpu_bulk_store_edit_save(Object(WC_Product_Variable))
#1 /home/user/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(310): WP_Hook->apply_filters(”, Array)
#2 /home/user/public_html/wp-includes/plugin.php(465): WP_Hook->do_action(Array)
#3 /home/user/public_html/wp-content/plugins/wc-frontend-manager-ultimate/controllers/products/wcfmu-controller-products-bulk-manage.php(254): do_action(‘wcfm_product_bu…’, Object(WC_Product_Variable))
#4 /home/user/public_html/wp-content/plugins/wc-frontend-manager-ultimate/controllers/products/wcfmu-controller-products-bulk-manage.php(17): WCFMu_Products_Bulk_Manage_Control in /home/user/public_html/wp-content/plugins/wc-multivendor-marketplace/core/class-wcfmmp-vendor.php on line 1235 - May 23, 2019 at 4:28 am #63410WCFM ForumMember
Hi,
Please update your WCFM Ultimate to latest version, 6.1.1
This will resolve for you.
Thank You
- AuthorPosts
- The topic ‘products bulk edit 500 error’ is closed to new replies.